03.12.2009

Hello
Idag har jag varit i skolan och haft teori, första lektionen så hade jag projektarbete men vi gör inte mer än att går in dit och skriver loggbok sedan får man gå...
Efter det så hade vi idrott och då hade vi en gymnastiklektion där vi gjorde en massa olika sorters kullerbyttor mm...
Sedan var det dax för lunch, men dock så serverades det pyttipanna men den var bara jätte flottig och det var inte gott alls så nu är jag jätte hungrig...
Nåja, under lunchen så kom min religionslärare och berättade att hon inte mådde nå bra så hon skulle gå hem och att vi inte skulle ha någon lektion, med detta blev ju inte direkt någon ledsen över...
Efter lunchen så hade jag naturkunskap där vi bara kollade på en jätte tråkig film som handlar om klimathotet, men jag tycker att detta var slöseri med tid...
För att typ mer än helften av klassen låg och sov under filmen (där ibland jag)...
Men men, så efter skolan så åkte jag hem och här är jag nu, och jag är jätte trött och känner att jag vill bara lägga mig ner och dö på sängen men jag måste fortsätta att skriva på mitt projektarbete...
Men vi får se om jag orkar...

By The Way, så tog jag lite fina bilder på frost igår kväll när vi var ute och lekte med bilen, så dessa får bli dagens bilder om det är lugnt...

Dagens bilder!


 

Dagens låt!

Within Temptation : Memories

Men vi får se om jag eventuellt skriver lite senare, tills vidare ha en trevlig kväll...

 


Kommentarer
Postat av: jenni

Det är inte ok att du anänder bilder du tog igår, det är ju dagens blogg

hahahahahah ;P

2009-12-03 @ 19:29:45
Postat av: Katherine

Snyggt foto, läcker bild, gillar frysta blomman, riktigt bra foto!

2009-12-03 @ 20:33:24
URL: http://katherines.blogg.se/
Postat av: emilia svärd

Jenni/ hurru du för det första så är det teknist sett dagens för dom är tagna kl 24 så....=P

Katrin/ tack så mycket, man kan inte fatta att dom är tagna med en mobiltelefon...

2009-12-04 @ 08:25:40
URL: http://nooshit.blogg.se/
Postat av: jenni

Men jag är oteknisk hihi

2009-12-04 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0