02.12.2009

Hello
Idag så var det dax för skolan och en engelska lektion, under lektionen så kollade vi på en film som jag är säker på att alla har hört talas om...
Oliver Twist, jag tyckte att den var bra med tanke på att det är en gammal film/bok...
Nåja, jag blev jätte glad när jag skulle gå ut och röka för då såg jag att det var frost på marken och allt var bara helt upp lyst pga all frost...
Med ca -3 grader så såg jag fram mot skol dagen....

Dagens bild!

Denna bild har jag tagit idag när jag klev av bussen utanför där jag bor...

När jag kom hem så satte jag igång datorn men gjorde inte så mycket mer, sedan la jag den i viloläge och efter det la jag mig själv i viloläge oxå...
(jag la mig och vilade i ca 3 timmar) för jag var bara för trött...

Sen var det dax för middag och precis efter att jag hade käkat klart så kom älskling hem, jag stog ute på loftgången och rökte när han kom hem sladdandes med bilen... =)

Så nu har han ätit och ligger och väntar på att jag ska skriva klart detta inlägg, för han vill ut och sladda med bilen...
Och han ville verkligen att jag sulle följa med så nu får det vara allt för idag men jag skriver imorgon...
Trevlig kväll alla där ute...

Dagens låt!

Backstreet Boys - The Call


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0