01.12.2009

Hello
Mycket rolig dag denna första December, Min dag började med att jag anlände till praktiken...
Och mitt första intryck var att alla var på bra humör (alla utom E som var väldigt trött efter att ha varit på ullared) Chefen J satt och käkade upp alla lakrisgodisar jag hade i min godispåse som jag köpte igår, men vad ska man göra jag fick 100 kr av honom för att han käde sig taskig för att han hade käkat upp mitt godis men jag brydde mig inte och ville igenkligen inte ta emot pengarna...
Nåja kl 10.00 anlände min yrkesvägledare till praktiken och då skulle vi göra en utvärdering av allt jag har lärt mig...
Detta gick strålande och jag fick VG på hantverkstekniken nu har jag bara hantverksteknik E och F kvar att göra sen är jag klar och behöver inte tänka mer på detta...
Sedan kl 11.00 kommer P in i kundmottagningen och frågar om jag vill följa med och jobba på stan idag, och detta tackade man självklart ja till...
Kl 11.30 bar det av och våran första anhalt var AutoCity på kungsholmen...
Här gjorde vi en volvo s40 och en audi a3, när vi var klara så åkte vi till frihamnen för att hämta några rutor som hade sprukit och företaget ville ha ett par nya sånna...
Detta gick snabbt och enkelt...
När vi var påväg tillbaka så såg vi att kl bara var 14.00 och att vi hade gjort detta på 2 och en halv timme, jag anser att detta var bra gjort...
Men men väl tillbaka så fanns det inte så mycket mer att göra så jag satte mig ner med en kopp kaffe och kollade runt lite på internet...
När klockan nermade sig 16.30 (stängnings dax) så gick jag till Chefen J och frågade om jag kunde få tigga skjus hem av honom för jag hade en massa att bära, han hade inget emot detta...
Men innan vi åkte så ville han skära klart några rutor som företaget vid frihamnen skulle ha så att de var klara till imorgon...
Så jag väntade tills han var klar med detta och sedan så fick jag komma hem och då var kl 18.00...

Dagens bild!

Bilen jag åkte med när vi jobbade på stan!

Nu under kvällen så har jag inte gjort så mycket, men det är ju oxå skönt det...
Nåja nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag gå och nanna kudden, imorgon är det skola(engelska) så det gäller att man kan hänga med på lektionen och inte är allt för trött...

Dagens låt!

Plan Three : Triggers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0