24.08.2009

Hello
Sitter och luffar på praktiken det är första dagen efter sommarlovet, visseligen så finns det inte så mycket att göra men jag är glad att det har börjat igen ialla fall...
En stamkund kom in idag och lät E sitta hundvakt åt hans hund Svea som är super söt, hon är dock väldigt liten och då blir man nästan lite rädd för att hon ska gå sönder om man klappar henne...





När jag slutar idag så tänker jag åka hem och mysa med Älsklig, och sen tänker jag lägga mig och läsa min bok...
Efter allt detta så hade jag tänkt att duscha, sen får vi se vad som händer ikväll sen...

Btw, så är det 6 dagar kvar till lördag och det är då som jag och Älsklig har varit tillsammans i 2 år och jag bara sitter och längtar för fulla muggar, som ni kanske märker....

Ja ja jag tror att det får vara nog med text för tillfället och vi får se om jag skriver lite till lite senare...
Men tillsvidare PÖSS OCH KRAM!!!!

Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0