10.08.2009

Nu har jag varit riktigt dålig på attuppdatera min blogg så i detta inlägg så kommer det att vara en sammanfattning på ganska många dagar med bilder och text...
Så ha så kul...

27.07.2009
Under denna dag så satt jag och beundrade min kamera på telefonen och hur snygga bilderna blir och att dom blir super skarpa...
Kolla bara på dom här bilderna på min lilla plutt katt Gizmo...



   

29.07.2009
Sara kom över med Tindra för att vi skulle åka in till tantolunden för att det är ju pride och då är det dax att träffa folk som man inte har träffat på år och dar....
och vi blev så förvånade när Gizmo dick fram till Tindra och det såg närstan ut som att dom pussades, dom var så himla söta när dom låg på mammas säng och bara glodde på varandra....
Jag och älsklig firade också 1 år och 11 månader denna dag så nästa gång så blir det 2 år...



        

30.07.2009
Idag satt jag hundvakt till Thiara och jaf var super lycklig, det var jag som smsade Sazsa och sa "ge mig din hund" och då fick jag henne under dagen tyvärr så kunde jag inte ha henne över natten för imorgon så ska vi till P och J för att dom ska byta lägenhet...
Men vi hade det jätte mysigt ialla fall, och senare så kom Sara över och då ville Thiara ligga i knät på henne.

         



     

31.07.2009
Idag så var det flytt dax så vi åkte iväg till stavsnäs kl 06.00 på morgonen och man var ju inte nådigt trött, och schemat för dagen såg ut som följade:

- Upp kl 04.00 för dusch och frukost
- 06.00 åker vi iväg till stavsnäs
- 07.00 framme i stavsnäs
- 09.00 flyttgubbarna kommer
- 10.00 flyttgubbarna åker igen
- 12.00 dax för korv 
- 13.00 Eve somnar och jag kan hjälpa till med flytten
- ca 15.00 Eve vaknar igen så var det full rulle igen
- 17.00 den gamla lägenheten är tom
- 18.00 vi sätter oss ner och anser att vi är klara för dagen
- 20.00 jag och älsklig åker hem
- 23.00 jag ligger och nannar kudden

01.08.2009
För denna dagen så ville jag bara visa vad vi käkade för jag gjorde inget speciellt under dagen..

  

Kycklig filé med pommes och beanéssås....

02.08.2009
Jag älsklig, R och Ch sitter hemma och total luffar i soffan, så jag fick en pose från Älsklig....

 

05.08.2009
Idag så var det så himla varmt så då åkte jag med familjen för att bada i hellasgården...
det var så jävla skönt och jag kände bara hur man blev sval....
Men det var inte kallt i vattnet utan det var jummet och det var super skönt i alla fall...

                                                         


                      

  

Rock on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0