Helgen

Fredag
Under fredagen låg jag hemma och hade jätte ont i magen jag så jag sjukanmälde mig till solan och praktiken, senare samma dag mådde jag lite bättre så jag följde med fredrik till stan för att vi skulle käka middag på en resturange för att fredrik fyller år på måndag (idag), vi gick på bamboo city och jag tycker inte att det var någon höjdare... Jag vet inte hur mycket jag tycket dom gjorde fel, och jag kanske var ensam om det men i allafall...
1. Kocken gick ut och rökte med kockkläderna på, vid ingången då gästerna står plus att han bara lallade rakt igenom resturangen, inte okej...
2.Ddet var inte bara en servitör som tog han om våran order utan typ 4 st, så man började undra om dom höll koll på allt..
3. Maten smakade inte gott, dom friterade räkorna var som skumgummi bollar och frityren var för tjock och gummi aktig...
4. Maten var fis jummen... Man vill ju ha varm mat och inte mat som har legat framme i flera timmar...

Så jag rekomenderar inte att gå dit, jag blev jätte besviken...

Lördag
Under lördagen så var det lungt och stilla hemma under dagen, fredrik jobbade så jag passade på att ha lite tid för mig själv (ligga i sängen och zappa på tv:n)  C(= Senare på kvällen var det dags för street race, mycket roligt att se... Det var träff i kungens kurva och sedan Därifrån åkte vi vidare till racet... Det var ett litet race och vem som helst fick köra... Det var en hel del som körde och det var många man inte hade förvätat sig skulle vinna...
     

Söndag
Under söndagen så fick jag och fredrik sova ut, vi kom hem vid 2 tiden efter racet... då käkade vi frukost och sedan åkte fredrik och roger iväg för tt hämta rogers bil som fredrik hade på jobbet (han hade lagt rostskydd på den) och sedan så komm roger tillbaka och hämtade mig, mamma, kalle och louise för att vi skulle till farsta.. jag skulle ta ett id-foto (ska fixa nytt leg på tisdag).. När vi var klara i frasta så åkte vi till min morbror och moster för att släppa av mamma och ungarna sedan åkte jag och roger vidare för att jobba... När vi hade jobbat klart så åkte vi tillbaka till min morbror för att grilla och umgås... fredrik kom oxå dit för att käka sedan åkte vi vidare till Jallu och där kollade vi på Hocky (ryssland-frankrike) ryssland vann storslaget och det var ganska roligt att se i början av matchen sedan blev det långtråkigt för att inget hände, dom bara lallade ute på isen...

rock on dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0