29/4-09

Hello
Just nu sitter jag på praktiken klockan är 11.05 och jag har percis käkat lunch, gott.
Det är massor med bilar idag och de flesta är vindrutor, det är ganska kul att plocka ur en vindruta, det är flera moment och det är ganska lätt beroende på om rutan vill komma ut eller inte...
Igår kväll fick jag min eftertraktade födelsedags present av fredrik (i efterskott) , filmen twilight.
Så jag kommer typ att knarka den filmen och jag kommer att sitta som fast limmad framför tv:n när jag ska kolla allt extra matrial... Roligt roligt....

Idag har jag och min kille varit tillsammans i 1 år och 8 månader..
Och vi har inte slagit igäl varandra än, ett under för de flesta kanske men inte för oss... Jag älskar min ängel...

Jag var och fixade legetimation i går på swedbank, skulle ha fixat det i förrgår men det blev inte så för att man kunde inte fixa på nordeamen dom ville inte ta emot kunder som inte har nordea, så jag gick till swedbank i gullmarsplan istället och då visade det sig att dom hade ett ungdomserbjudande, så mitt nya id-kort kosta gratis...
Igen fel med det, jag är bara glad att jag slipper betala ca 400 kr för ett nytt id-kort...
Så det är typ klart om 2-3 veckor och då får jag åka tillbaka till banken och hämta det...
Klart och slut!

Rock on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0