27 april

Idag fyller fredrik 22 år, han fick en tröja av min mamma och trisslotter av hans mamma, hans pappa firade ju honom i fredags så det var ju lugnt... När han kom hem från jobbe så fick han mat och sedan så fick vi alla en jätte god tårta som mamma hade baka med frukt, grädde och vaniljgegga i... MUMS!
och nu sitter jag ju och skriver i bloggen och fredrik är ute med jallu och muppar runt... Ska typ gå och lägga mig nu så att jag orkar att gå upp imorgon, har nationella prov i engelska och sedan ska jag till banken för att fixa ett nytt leg pga att jag tappade ju mitt fredag den 13 februari, försat gången jag gick ut på krogen... lyckat!

god natt och sov gott

rock on dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0