God natt

Sjukt dålig uppdatering igen men sånt händer ...
Jag hade massor med grejjer i helgen som jag hade för mig...
I fredags så jobbade jag och sen på kvällen så kom svärmor hit och då bjöd vi på tre rätters middag ...
Sedan på lördagen så komma mamma och Roger hit en sväng och fikade lite sedan körde dom mig och babe till pappa för att vi skulle fira hans 50 års dag :)
Sedan efter det så åkte jag och babe hem till en kompis till honom och där festade vi loss och sedan på söndagen så var det ju bakis dag...

Så idag har jag jobbat kort dag i köket, jag började 10.30 och slutade 15...
Men imorgon så jobbar jag hel dag och då ska jag fixa stormaten och imorgon serveras det ugnspannkaka med aprikoskräm...
Gött!

Sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0