08.03.2012

God morgon
Nu sitter jag som vanligt och dricker mitt morgon kaffe men snart är det dax att börja röra sig mot jobbet...
Jag kommer att jobba i köket hela veckan för att min mamma är hemma och är dålig...

Igår när jag kom hem så blev jag lite orolig för Nova för hon låg på sängen och skakade lite , så då ringde jag till veterinären för att kolla ...
Dom bokade en tid direkt så vi åkte dit...
Men det var ingen fara, det var troligen lite bieffekter efter narkosen...

Och så kan det vara lite "Tratt-deprition" som dom kallade det så hon får ta av tratten när vi är hemma och har ett öga på henne...

Idag så ska jag laga ost och skinksoppa till lunch...
Så idag kommer nog alla barn att äta av lunchen dom gillar sånna soppor...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0