06.03.2012

God morgon nu är klockan halv fem på morgonen och jag sitter och dricker mitt morgon kaffe , om ett tag så ska jag börja att röra mig mot tåget för att åka till jobbet...
Mamma smsa mig igår kväll och undrade om jag kunde jobba för henne idag i köket ...
Så inatt har jag sovit sjukt dåligt och jag kan väl summera att jag knappt har fått en timmes sömn ...
Men men det är bara att gå upp och jobba...

Idag vid halv sju så ska Nova vara hos farbror veterinären för att steriliseras, märkas och vaccineras ...
Så min lilla prinsessa har inte fått någon mat inatt för att det var det veterinären sa att man skulle ta bort hennes mat på kvällen innan för att hos ska ha fastat i ca åtta timmar innan operationen...

Sedan när jag slutar kl 15 så kommer min babe och hämtar mig så ska vi åka och hämta henne från veterinären tillsammans...

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0