05.03.2012

Oj ok sjukt dålig uppdatering, men jag har umgåtts med min kärlek som kom hem från Boden i torsdags så jag har varit lite upptagen...
Men lite sammanfattat av vad jag har gjort...

Jag har varit till Stockholm c och kollat på brudklänningar till min syster , jag har jobbat i köket, jag har haft en mus helg med Jenni och Emmelie, jag har stor städat hela lägenheten, och så har jag myst med min kärlek ....

I lördags så var jag och babe ute i stugan med babe och hans pappa, Elvi och Jenni , där ute badade vi bastu och jag börjar fan att bli finne på riktigt...
Det är sjukt skönt att basta och efter så känner man sig som en ny människa...

Sedan på söndagen så åkte vi hem men på vägen hem åkte vi förbi Hedlandet men jag vet inte om jag tyckte att det var någon höjdare men man får nog åka dit en gång till bara gör att ge det en chans..

Och så idag så ska jag till vårdcentralen för att kolla mitt öra för jag är sjukt trött på att inte höra och ha ont, och sedan imorgon så ska Nova till veterinären för att steriliseras , vaccineras och även märkas så det finns lite att göra...

Ha en bra dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0