oj oj oj....

jag är så trött...
idag var det taco buffe på jobbet och barnen åt som hästar (bokstavligen talat)
sedan kommer dom ner och äter mellis oxå och jag fattar inte hur allt får plats...
men men dom växer och behöver mycket näring =P
nästa vecka är det sportlov och då vet ag inte om det kommer att bli något jobb för min del, eftersom att det är så få barn där så vi får se...
annars blir det ledig vecka nästa vecka, lite lov e ju skönt...

Imorgon så kommer jenni hit och ska sova här till söndag så vi kommer nog att ha massor med skojj och massor med tjej snack och skaller tror jag =P

idag när jag kom hem från jobbet så la jag mig på sängen och vilade i en timme sedan så gick jag upp och började att plocka undan lite grejjer som låg lite här och där..
Sedan vek jag tvätt och polckade in tvätt i tvättkorgen och efter det så åt jag middag...
inget direkt jätte gott en skål med nudlar..
man har ju ingen lust att laga mat till sig själv det är tråkigt...
sedan efter middagen så fixade jag lite med mina blommor, trimmat dom ocg vattnat och fixat ...
så imorgon så ska jag bara dammsuga och sedan är jag redo för min plutt jenni...

snart kommer jag nog att gå och lägga mig och imorgon så kommer det att bli underbart med sovmorgon och bara ligga och dra sig på sängen ett tag...

god natt!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0