19.02.2012

hello
just nu sitter jag i soffan och tar det lungt medans min babe spelar...
var nyss ute och tog en cigg med emmelie då jag oxå fick tillbaka en bok som hon hade lånat av mig....

denna helg har bara varit lung och skön och har för det mesta bara suttit och tagit det lungt med min älskade...
Imorgon så drar han iväg igen och denna gång så blir det i två veckor som han är borta i sträck...
inte så roligt men för hoppningsvis så kommer det att gå fortare än vad man tror...

imorgon så kommer jag att jobba i köket igen eftersom att lotta har blivit sjukskriven och vi får se om hon är borta hela veckan eller om hon kommer tillbaka nån dag denna vecka...
dettta gynnar ju mig och jag gillar att vara i köket för att jag får jobba med min mamma och alla roliga människor som oxå är där...

idag kommer jag och babe nog bara att ta det lungt och kanske åka iväg och handla och sen tvätta lite lakan och handdukar som behöver sig en omgång...
sedan kommer vi nog att kolla på lite filmer som älsk har fixat...

ha en skön söndag tilll er alla där ute...
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0