21.01.2010 fortsättning

Hello
Jag har precis varit och duschat, och nu tänkte jag bara skriva ett inlägg och sen gå och lägga mig...
Idag har jag varit i skolan och haft teori, vi har slagit ihop lektionerna så att jag är ledig imorgon...
Men då kanske jag ska jobba med mamma istället...
Men vi får se, kanske kanske inte...

Nåja idag harjag som sagt varit i skolan, jag slutade kl 15.00 och då åkte jag hem, när jag kom hem så har byggkillarna börjat att bryta golven på toaletterna...
Så nu har vi inget golv kvar...
Så arbetet går frammåt ialla fall...

Idag har jag käkat potatis och purjolökssoppa till middag, super gott...
Jag har även raderat min PA sida pga att jag inte använder den längre och att dom ska stänga ner sidan ändå, så det var väl dax nu...
Ne nu kommer jag inte på mer att skriva om, så god natt allihopa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0